(U bent niet aangemeld)

U put uit uw Postbudget reserve wanneer u wilt en zoals het u uitkomt, zonder u te hoeven verantwoorden wat het gebruik betreft.

De Postbudget kaart

  • Betalen. U kunt uw aankopen met uw kaart betalen in de handelszaken die over een Bancontact/Mister Cash of Maestro betalingsterminal beschikken. Kleine uitgaven kunt u ook met Proton betalen.
  • Geld afhalen. U kunt geld afhalen aan de geldautomaten (Bancontact/Mister Cash, Maestro).

Laat uw partner meeprofiteren van het comfort van uw geldreserve en vraag een bijkomende kaart op zijn/haar naam. Beide kaarten hebben dezelfde kredietlimiet: het feit dat u over een tweede kaart beschikt, verandert niets aan het bedrag van de bestaande kredietlijn. Hebt u al een Postbudget geldreserve? Vraag een extra kaart op naam van uw partner.


Geld storten op uw zichtrekening

U kunt in slechts 2 werkdagen geld van uw Postbudget reserve laten overschrijven naar uw zichtrekening:

  • Internet: dankzij de klantenzone MyBudget.
  • Per telefoon: met Postbudget Phone express opĀ 02/508.44.20.
  • Per e-mail: naar postbudget@acred.be met vermelding van uw persoonsgegevens, uw kaartnummer en het gewenste bedrag.
  • Per brief: naar Postbudget, Klantendienst, Ravensteinstraat 60/15, 1000 Brussel, met vermelding van uw persoonsgegevens, uw kaartnummer en het gewenste bedrag.