(U bent niet aangemeld)


MOBILEbanking, de migratie in de praktijk


De overgang naar het nieuwe MOBILEbanking-platform zal plaatsvinden tijdens de tweede helft van 2017.


Wat hebt u nodig om te migreren?
 

- Download de MOBILEbanking-app in de App Store (iOS) of Google Play Store (Android).
- Uw smartphone (wifi, 3G, 4G)
- Uw bankkaart
- Uw kaartlezer
- Uw abonnementsnummer


Wat zijn de volgende stappen?
 

Wanneer u MOBILEbanking opent, zult u aan de hand van een pop-up op de hoogte worden gebracht van de migratie naar de nieuwe MOBILEbanking-app. U zult ook zelf de app kunnen downloaden zodra die beschikbaar is in de store.
Een precieze datum zullen we u later nog meedelen op deze pagina.
U hoeft enkel de verschillende stappen te volgen om de nieuwe app te openen.

Hebt u vragen, raadpleeg dan eerst de pagina's in deze sectie over de migratie, alsook de lijst met vragen en antwoorden waar u zeker alle nodige informatie zult vinden.
Indien nodig helpt onze klantendienst u graag verder op het nummer 022/012345.
 

 

   

  

formulier

Hebt u een vraag over de migratie? Raadpleeg dan de lijst met meest gestelde vragen.

                                                                                                                                                                                                              
                                                                                                                                 

phone
 

Vindt u er het antwoord op uw vraag niet terug?
Onze Klantendienst helpt u graag verder op 022/ 012345 (ma-vr 8u-19u; za 8u30-16u30)