(U bent niet aangemeld)

Gepersonaliseerde hulp om u te helpen bij elke stap
 


Hebt u een vraag over de migratie naar het nieuwe digitale platform? Hier vindt u 3 kanalen om u heel snel een duidelijk antwoord te geven.


Pagina's over de migratie van de tools

Raadpleeg allereerst de pagina's die speciaal werden gemaakt om u in detail de migratie naar ons nieuwe digitale platform uit te leggen (timing van de migratie, te volgen stappen, technische vereisten ...).
 

Lijst met vragen en antwoorden

Vooraleer u onze klantendienst contacteert, raden we u aan om de meest gestelde vragen door te nemen. U vindt er informatie over de verschillende fasen van de migratie van PCbanking en MOBILEbanking, info over de technische vereisten voor het gebruik van het nieuwe platform, enz ...


De klantendienst

Hebt u op onze pagina's of in de lijst met vragen en antwoorden geen antwoord op uw vragen gevonden, dan zal onze klantendienst graag uw vragen zo snel mogelijk beantwoorden op het nummer 022/ 012345.
  

 

  

  

formulier

Hebt u een vraag over de migratie? Raadpleeg dan de lijst met meest gestelde vragen.

                                                                                                                                                                                                              
                                                                                                                                 

phone
 

Vindt u er het antwoord op uw vraag niet terug?
Onze Klantendienst helpt u graag verder op 022/012345 (ma-vr 8u-19u; za 8u30-16u30)