(U bent niet aangemeld)


Binnenkort een nieuw digitaal platform

 

De technologie blijft alsmaar evolueren om u het leven gemakkelijker te maken. Ook bij bpost bank willen we u de modernste tools aanbieden die u helpen uw bankverrichtingen te beheren.
bpost bank zal daarom eind dit jaar haar PCbanking, MOBILEbanking en website bpostbank.be vernieuwen.
Maar geen zorgen, eenvoud blijft vooropstaan! Geen bruuske verandering maar een zachte overgang.

We informeren u persoonlijk


Vanaf 1 juni zult u, tot het einde van het jaar, persoonlijk en via verschillende communicatiekanalen op de hoogte worden gehouden van de periode waarin u migreert naar de nieuwe tools.

- Persoonlijke berichten via uw PCbanking
- Berichten via uw MOBILEbanking (pop-up bij het opstarten van uw app)
- Regelmatig bijgewerkte informatie op de website bpostbank.be
- Onze klantendienst waar u terechtkunt met uw vragen


We helpen u stap voor stap 


In deze sectie hebben we verschillende pagina's aangemaakt om u gedurende de migratie naar uw nieuwe tools te helpen. U vindt er alle recentste informatie om u te begeleiden bij de verandering:

- PCbanking: wat zal ik nodig hebben om via mijn pc of tablet toegang te hebben tot de nieuwe PCbanking?
- MOBILEbanking: hoe zal ik mijn nieuwe app op mijn smartphone kunnen openen?
- De nieuwe bpostbank-website: nog toegankelijker informatie om tegemoet te komen aan uw noden en een duidelijker structuur zodat u sneller de antwoorden op uw vragen kunt vinden
- Technische vereisten: een duidelijke beschrijving van de technische vereisten om toegang te hebben tot de nieuwe tools
- Vragen en antwoorden: een lijst met de meest gestelde vragen
- Contactpersonen: wat te doen bij problemen of vragen? wie contacteren en op welk nummer?


  new platform

 

   

  

formulier

Hebt u een vraag over de migratie? Raadpleeg dan de lijst met meest gestelde vragen.

                                                                                                                                                                                                              
                                                                                                                                 

phone
 

Vindt u er het antwoord op uw vraag niet terug?
Onze Klantendienst helpt u graag verder op 022/012345 (ma-vr 8u-19u; za 8u30-16u30).