(U bent niet aangemeld)


Binnenkort een nieuw digitaal platform

 
Zoals u reeds weet, zal bpost bank haar PCbanking, MOBILEbanking en website www.bpostbank.be vernieuwen.

Vanaf 25 september beginnen we ook de eerste klanten over te zetten naar de nieuwe PCbanking.
Door de omschakeling van enerzijds de publieke website, en anderzijds de eerste golf klanten naar het nieuwe platform, kan tussen zaterdag 23 en maandag 25 september de huidige PCbanking en MOBILEbanking mogelijks tijdelijk onderhevig zijn aan storingen. We raden u daarom aan om uw overschrijvingen al zoveel mogelijk op voorhand in te voeren (eventueel met memodatum), om ongemakken te vermijden.

In voorbereiding van de omschakeling naar het nieuwe systeem, zullen we al op woensdag 6 september al de begunstigden van uw huidige PCbanking toevoegen aan uw MOBILEbanking. Als u aanpassingen doet aan de begunstigdenlijst in PCbanking, zullen die wijzigingen voortaan ook automatisch aangepast worden in uw MOBILEbanking.

We informeren u persoonlijk
 

U zult  persoonlijk en via verschillende communicatiekanalen op de hoogte worden gehouden van de periode waarin u migreert naar de nieuwe tools:

- Persoonlijke berichten via uw PCbanking 10 dagen voor de datum waarop wij uw abonnement omschakelen naar deze nieuwe versie
- Berichten via uw MOBILEbanking (pop-up bij het opstarten van uw app)
- Regelmatig bijgewerkte informatie op de website bpostbank.be
- Onze klantendienst waar u terechtkunt met uw vragen


We helpen u stap voor stap 


In deze sectie hebben we verschillende pagina's aangemaakt om u gedurende de migratie naar uw nieuwe tools te helpen. U vindt er alle recentste informatie om u te begeleiden bij de verandering:

- PCbanking: wat zal ik nodig hebben om via mijn pc of tablet toegang te hebben tot de nieuwe PCbanking?
- MOBILEbanking: hoe zal ik mijn nieuwe app op mijn smartphone kunnen openen?
- De nieuwe bpostbank-website: nog toegankelijker informatie om tegemoet te komen aan uw noden en een duidelijker structuur zodat u sneller de antwoorden op uw vragen kunt vinden
- Technische vereisten: een duidelijke beschrijving van de technische vereisten om toegang te hebben tot de nieuwe tools
- Vragen en antwoorden: een lijst met de meest gestelde vragen
- Contactpersonen: wat te doen bij problemen of vragen? wie contacteren en op welk nummer?


  new platform

 

   

  

formulier

Hebt u een vraag over de migratie? Raadpleeg dan de lijst met meest gestelde vragen.

                                                                                                                                                                                                              
                                                                                                                                 

phone
 

Vindt u er het antwoord op uw vraag niet terug?
Onze Klantendienst helpt u graag verder op 022/012345 (ma-vr 8u-19u; za 8u30-16u30).