(U bent niet aangemeld)

Suggesties en klachten

Bij bpost bank zetten we elke dag ons beste beentje voor om u geschikte producten en diensten te kunnen bieden. Wilt u ons een suggestie doen of hebt u een klacht? Laat het ons gerust weten. Zo helpt u ons om de kwaliteit van onze dienstverlening nog te verbeteren.

Uw eerste aanspreekpunt

De adviseurs en medewerkers van uw postkantoor kennen u het best. Neem dus eerst met hen contact op. Zeker omdat uw probleem in sommige gevallen meteen in het postkantoor kan worden geregeld. Maak gerust een afspraak. Vind de gegevens van uw postkantoor

Gaat u liever niet naar uw postkantoor, dan kunt u uw suggesties of klachten ook online of telefonisch op het nummer 022/012345 kwijt. Ze worden automatisch naar de juiste dienst doorverwezen.

1ste stap hogerop: de dienst Customer Services van bpost bank

U bent niet tevreden met de voorgestelde oplossing? Neem dan contact op met de dienst Customer Services. Daar zal men uw klacht zo snel mogelijk behandelen op basis van de door u gegeven omschrijving.

Per e-mail:
quality@bpostbank.be

Per brief:
bpost bank
Customer Services
Markiesstraat 1 bus 2
1000 Brussel

2de stap hogerop: de ombudsdiensten voor de financiële sector en de verzekeringen

U bent niet tevreden met de oplossing die onze dienst Customer Services voorstelt? Dan kunt u alsnog contact opnemen met de ombudsdiensten voor de financiële sector en de verzekeringen. Opgelet: u kunt enkel op hen een beroep doen nadat u een antwoord hebt gekregen van de dienst Customer Services van bpost bank.

Met klachten over bankproducten kunt u terecht bij de Bemiddelingsdienst Banken - Krediet - Beleggingen.
Met klachten over verzekeringsproducten kunt u terecht bij de Ombudsman van de verzekeringen.