(U bent niet aangemeld)

SEPA: Europese betalingsmiddelen

FAQ domiciliëring

Moet ik mijn bestaande domiciliëringen veranderen?
Nee, de huidige domiciliëringen ondergaan geen veranderingen.

Wat moet ik doen om een domiciliëring aan te vragen?
Het is uw leverancier die bepaalt of hij gebruik maakt van de huidige domiciliëring of de Europese. Uw leverancier zal u informeren of u de domiciliëring onmiddellijk bij hem dient aan te vragen, of u zich naar uw kantoor dient te begeven.

Wat moet ik doen om een domiciliëring aan te passen?
Om een huidige domiciliëring aan te passen, dient u zich te wenden tot uw postkantoor.
Om een Europese domiciliëring te wijzingen, richt u zich naar uw leverancier.

Wat moet ik doen om een domiciliëring te annuleren?
Om een Europese domiciliëring te annuleren, richt u zich naar uw leverancier.

Wat als ik niet akkoord ben met de factuur die ik heb ontvangen en het bedrag nog niet van mijn rekening is gegaan?
Voor een huidige domiciliëring, dient u zich te wenden tot uw postkantoor om de debitering te annuleren.
Voor een Europese domiciliëring, richt u zich naar uw leverancier.

Wat als ik niet akkoord ben met de factuur die ik heb ontvangen en het bedrag al van mijn rekening is gegaan?
Voor een huidige domiciliëring, dient u zich te wenden tot uw leverancier om het bedrag terug te betalen.
Voor een Europese domiciliëring, richt u zich naar uw bank om het bedrag terug te storten.