
Vragen en antwoorden
Heb je een specifieke vraag over een product of dienst? We hebben een lijst samengesteld met de meest gestelde vragen.
Vragen per thema

Zichtrekeningen
Openen en afsluiten
Saldo en verrichtingen
Spaarrekening
Kaarten
Bankkaart
Mastercard met kredietlijn
Mastercard zonder kredietlijn
Rekeninguittreksels

Codes en identificatie
Saldo en verrichtingen

Vragen en antwoorden over dit onderwerp
Waarom is de vroegere MOBILEbanking app voor tablet niet langer beschikbaar?
De MOBILEbanking app is op de best mogelijke manier beveiligd. Om die beveiliging te verzekeren zijn regelmatig updates nodig. Deze updates hebben een belangrijke kostprijs. Aangezien de MOBILEbanking app voor tablet jaar na jaar door steeds minder klanten gebruikt werd, en de MOBILEbanking voor smartphone steeds meer wordt gebruikt, heeft de bank beslist om voortaan te kiezen voor 1 enkele app, die enkel op uw smartphone kan gebruikt worden.
U vindt de meest recente versie van de app in de App Store (iOS) of Google Play (Android).
U vindt de meest recente versie van de app in de App Store (iOS) of Google Play (Android).