
Vragen en antwoorden
Heb je een specifieke vraag over een product of dienst? We hebben een lijst samengesteld met de meest gestelde vragen.
Vragen per thema

Zichtrekeningen
Openen en afsluiten
Saldo en verrichtingen
Spaarrekening
Kaarten
Bankkaart
Mastercard met kredietlijn
Mastercard zonder kredietlijn
Rekeninguittreksels

Codes en identificatie
Saldo en verrichtingen

Vragen en antwoorden over dit onderwerp
Hoe blokkeer ik een kaart via MOBILEbanking na verlies of diefstal?
- Meld u aan in de MOBILEbanking app voor smartphone
- Druk in het menu onderaan rechts op ‘Meer’ en kies daarna ‘Card Stop'
- Selecteer de kaart die u wilt blokkeren
- Geef de reden voor de blokkering in (verlies, diefstal, fraude, vergeten in automaat)
- Bevestig de blokkering
Er wordt een dossiernummer aangemaakt bij Card Stop dat wordt weergegeven op het scherm (noteer dit nummer). Er wordt automatisch een nieuwe kaart aangemaakt en naar de wettelijke verblijfplaats gestuurd die in de systemen van de bank staat.
U kunt ook bellen naar Card Stop: 078 170 170