FAQ
Vragen en antwoorden
Heb je een specifieke vraag over een product of dienst? We hebben een lijst samengesteld met de meest gestelde vragen.

Vragen per thema

Vragen en antwoorden over dit onderwerp

Hoe wijzig ik mijn wachtwoord in MOBILEbanking?
Om het wachtwoord van uw MOBILEbanking-account te wijzigen, tikt u op de link “Paswoord vergeten” op het inlogscherm van de MOBILEbanking app. 

U hebt een kaart & kaartlezer.
Selecteer de button "Kaartlezer" en identificeer uzelf met uw kaartlezer en uw bankkaart. 
Kies een nieuwe geheime code en bevestig ze. U kan meteen inloggen met uw nieuwe code. 

Hebt u geen kaartlezer?
Ga dan langs in het postkantoor om een eenmalige code aan te vragen. Met deze code (die slechts 24u geldig is) kunt u 1 keer inloggen op MOBILEbanking. Open de MOBILEbanking app, klik op “Paswoord vergeten” en selecteer vervolgens de button ""Eenmalig wachtwoord"". Voer het eenmalig wachtwoord in. Kies vervolgens  een nieuwe geheime code en bevestig ze. U kan voortaan inloggen met deze nieuwe, zelf gekozen code. 
 
Geeft dit een antwoord op uw vraag?