FAQ
Vragen en antwoorden
Heb je een specifieke vraag over een product of dienst? We hebben een lijst samengesteld met de meest gestelde vragen.

Vragen per thema

Vragen en antwoorden over dit onderwerp

Wat doen als u een phishing e-mail ontvangt?
  • Klik op geen enkele link: de e-mail of de website kan virussen bevatten
  • Vul online geen persoonlijke gegevens in zoals uw rekeningnummer, kaartnummer of telefoonnummer
  • Controleer of uw anti-phishing filter goed geactiveerd is in uw browser (Internet Explorer, Firefox of Google Chrome) 
  • Stuur elke verdachte e-mail, die afkomstig lijkt te zijn van bpost bank, naar security.alert@bpostbank.be of contacteer onze klantendienst op 02/278.50.32 
  • Als u toch uw gegevens online heeft ingevuld, stuur dan zo snel mogelijk een e-mail naar phishing@bpostbank.be of contacteer onze klantendienst op 02/278.50.32 (optie 3) - 24/7 bereikbaar.
Geeft dit een antwoord op uw vraag?