
Vragen en antwoorden
Heb je een specifieke vraag over een product of dienst? We hebben een lijst samengesteld met de meest gestelde vragen.
Vragen per thema

Zichtrekeningen
Openen en afsluiten
Saldo en verrichtingen
Spaarrekening
Kaarten
Bankkaart
Mastercard met kredietlijn
Mastercard zonder kredietlijn
Rekeninguittreksels

Codes en identificatie
Saldo en verrichtingen

Vragen en antwoorden over dit onderwerp
U bent het slachtoffer van fraude of online oplichting?
- Bel ons op het nummer 02 278 50 32 (optie 3) - 24/7 bereikbaar.
Of stuur een e-mail naar security.alert@bpostbank.be. Deze e-mail dient volgende gegevens van het slachtoffer te bevatten: Naam, Voornaam, Geboortedatum en -plaats, rekeningnummer, kaartnummer, klantennummer en de datum en uur waarop u merkte dat u slachtoffer bent geworden van phishing. - Blokkeer je bankkaart(en) onmiddellijk. Bel naar Card Stop op 078 170 170 of via de MOBILEbanking app op je smartphone (gratis).
- Doe aangifte bij de politie en bezorg ons een kopie van het verhoorblad