FAQ
Vragen en antwoorden
Heb je een specifieke vraag over een product of dienst? We hebben een lijst samengesteld met de meest gestelde vragen.

Vragen per thema

Vragen en antwoorden over dit onderwerp

Mijn bankkaart werd geblokkeerd. Worden MOBILEbanking en PCbanking nu ook geblokkeerd?
Neen, PC- en MOBILEbanking worden niet geblokkeerd wanneer uw kaart geblokkeerd is, maar met een geblokkeerde kaart is het uiteraard niet langer mogelijk om toegang te krijgen tot PCbanking via de kaart en kaartlezer.
Het is wel nog mogelijk om toegang te krijgen tot PCbanking via itsme en u kan nog steeds toegang krijgen tot MOBILEbanking via de geheime code van de app, vingerafdruk of face ID (indien u deze opties eerder geactiveerd hebt).

Werd uw bankkaart geblokkeerd doordat u drie keer een foute pincode invoerde? Dan kan u deze gemakkelijk zelf deblokkeren via de MOBILEbanking app: Parameters > Mijn kaarten > kies de kaart > Pincode beheren.
Uiteraard kan u uw kaart ook steeds laten deblokkeren via onze Klantendienst op het nummer 02 278 50 32. We staan voor u klaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u30 tot 18u en op zaterdag van 9u tot 13u.

Werd uw bankkaart geblokkeerd nadat u Card Stop contacteerde? Dan is de kaart definitief geblokkeerd, en wordt automatisch een nieuwe kaart aangemaakt, met dezelfde pincode. Deze nieuwe kaart wordt naar uw officieel adres opgestuurd.
 
Geeft dit een antwoord op uw vraag?