
Vragen en antwoorden
Heb je een specifieke vraag over een product of dienst? We hebben een lijst samengesteld met de meest gestelde vragen.
Vragen per thema

Zichtrekeningen
Openen en afsluiten
Saldo en verrichtingen
Spaarrekening
Kaarten
Bankkaart
Mastercard met kredietlijn
Mastercard zonder kredietlijn
Rekeninguittreksels

Codes en identificatie
Saldo en verrichtingen

Vragen en antwoorden over dit onderwerp
Mijn Mastercard werd gestolen of is verloren, wat doe ik?
Als u uw bpost bank Mastercard verliest, of deze werd gestolen, moet u dit binnen de 24u aangeven bij de lokale politie.
Daarnaast is het essentieel dat u uw kaart onmiddellijk laat blokkeren. Bel hiervoor het nummer 02 209 81 00 (de klok rond bereikbaar), en hou het volgende bij de hand:
- Het nummer van de zichtrekening bij bpost bank waar uw Mastercard aan gelinkt is.
- Het nummer van uw Mastercard, of uw persoonlijke gegevens (naam, voornaam, geboortedatum, postcode, …).
Eens uw kaart geblokkeerd is, krijgt u na 2 weken een nieuwe Mastercard per post toegestuurd.
Tip: bewaar het Buy Way-nummer om uw kaart te blokkeren (02 209 81 00) samen met uw Mastercard-kaartnummer op uw smartphone. Dan hebt u deze bij de hand in geval van nood.