
Vragen en antwoorden
Heb je een specifieke vraag over een product of dienst? We hebben een lijst samengesteld met de meest gestelde vragen.
Vragen per thema

Zichtrekeningen
Openen en afsluiten
Saldo en verrichtingen
Spaarrekening
Kaarten
Bankkaart
Mastercard met kredietlijn
Mastercard zonder kredietlijn
Rekeninguittreksels

Codes en identificatie
Saldo en verrichtingen

Vragen en antwoorden over dit onderwerp
Mijn bankkaart werd geblokkeerd nadat ik 3 keer de verkeerde code intoetste, hoe deblokkeer ik mijn kaart?
Als u 3 maal een foute code ingeeft, wordt uw kaart voor de veiligheid automatisch geblokkeerd. Hebt u uw kaart op deze manier geblokkeerd? Dan kan u die gemakkelijk zelf deblokkeren via de MOBILEbanking app: Parameters > Mijn kaarten > kies de kaart > Pincode beheren.
Uiteraard kan u uw kaart ook steeds laten deblokkeren via onze Klantendienst op het nummer 02 278 50 32. We staan voor je klaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u30 tot 18u en op zaterdag van 9u tot 13u.
Uiteraard kan u uw kaart ook steeds laten deblokkeren via onze Klantendienst op het nummer 02 278 50 32. We staan voor je klaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u30 tot 18u en op zaterdag van 9u tot 13u.