FAQ
Vragen en antwoorden
Heb je een specifieke vraag over een product of dienst? We hebben een lijst samengesteld met de meest gestelde vragen.

Vragen per thema

Vragen en antwoorden over dit onderwerp

Ik ben mijn bankkaart verloren, wat doe ik?

Bij verlies van uw bankkaart contacteert u meteen Card Stop om ze te blokkeren. Deze service is de klok rond bereikbaar via de MOBILEbanking app of per telefoon. 

Via de MOBILEbanking app voor smartphone (gratis)
Open de MOBILEbanking app. Druk in het hoofdmenu of het snelmenu bovenaan het scherm op ""Instellingen"" en vervolgens op ""Mijn kaarten"". Kies de kaart die je wilt blokkeren en selecteer ""Card Stop"" om je kaart permanent te blokkeren. 
Let op: u hebt de keuze tussen het tijdelijk deactiveren van de kaart of definitief blokkeren. Enkel bij deze laatste wordt uw kaart onbruikbaar gemaakt, en wordt een nieuwe kaart aangemaakt.

Telefonisch op het nummer 078 170 170
Voor u belt, hebt u best het volgende bij de hand:

  • Het nummer van de zichtrekening waar de kaart aan verbonden is.
  • Het nummer van de verloren bankkaart of uw persoonlijke gegevens (naam, voornaam, geboortedatum en postcode).

Eens uw kaart geblokkeerd is, ontvangt u binnen de 10 werkdagen een nieuwe bankkaart op het adres waar u officieel geregistreerd bent. Vindt u in tussentijd toch uw bankkaart terug, dan is ze niet langer bruikbaar.

Tip: voeg het nummer van Card Stop toe aan de contactenlijst in uw telefoon, zodat u het altijd bij hebt in geval van nood.

 
Geeft dit een antwoord op uw vraag?