
Vragen en antwoorden
Heb je een specifieke vraag over een product of dienst? We hebben een lijst samengesteld met de meest gestelde vragen.
Vragen per thema

Zichtrekeningen
Openen en afsluiten
Saldo en verrichtingen
Spaarrekening
Kaarten
Bankkaart
Mastercard met kredietlijn
Mastercard zonder kredietlijn
Rekeninguittreksels

Codes en identificatie
Saldo en verrichtingen

Vragen en antwoorden over dit onderwerp
Mijn bankkaart werkt niet meer, hoe krijg ik een nieuwe?
Om een nieuwe bankkaart te krijgen, gaat u langs in een kantoor in uw buurt. Nadat we de gebruikelijke controles hebben uitgevoerd, sturen we u uw nieuwe bankaart binnen de 5 werkdagen op.
Maar u kan ook telefonisch een nieuwe kaart aanvragen. Bel onze klantendienst op het nummer 02 278 50 32, van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u30 tot 18u en op zaterdag van 9u tot 13u. Ook via deze weg voeren we de gebruikelijke controles uit, voor we u uw nieuwe kaart binnen de 5 werkdagen per post opsturen.