
Vragen en antwoorden
Heb je een specifieke vraag over een product of dienst? We hebben een lijst samengesteld met de meest gestelde vragen.
Vragen per thema

Zichtrekeningen
Openen en afsluiten
Saldo en verrichtingen
Spaarrekening
Kaarten
Bankkaart
Mastercard met kredietlijn
Mastercard zonder kredietlijn
Rekeninguittreksels

Codes en identificatie
Saldo en verrichtingen

Vragen en antwoorden over dit onderwerp
Ik ben de code van mijn bankkaart vergeten, hoe krijg ik een nieuwe code?
Om een nieuwe geheime code aan te vragen, gaat u naar een kantoor in uw buurt. Vergeet niet om uw identiteitskaart mee te brengen, zodat we uw aanvraag kunnen verwerken.
Een andere optie is om telefonisch een nieuwe code aan te vragen (voor de kosten bekijkt u best onze tarievenlijst, §1.6 - Kaarten). Bel onze klantendienst op het nummer 02 278 50 32, van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u30 tot 18u en op zaterdag van 9u tot 13u.
Eens uw aanvraag verwerkt is, wordt uw nieuwe code u binnen de 5 werkdagen per post bezorgd op het adres waar u officieel geregistreerd bent.