
Vragen en antwoorden
Heb je een specifieke vraag over een product of dienst? We hebben een lijst samengesteld met de meest gestelde vragen.
Vragen per thema

Zichtrekeningen
Openen en afsluiten
Saldo en verrichtingen
Spaarrekening
Kaarten
Bankkaart
Mastercard met kredietlijn
Mastercard zonder kredietlijn
Rekeninguittreksels

Codes en identificatie
Saldo en verrichtingen

Vragen en antwoorden over dit onderwerp
Ik heb geen kaart met de functie “contactloos betalen”. Kan ik een nieuwe kaart vragen?
Elke bestaande bankkaart zal kort voor de vervaldag van de kaart vervangen worden door een nieuwe kaart voorzien van de technologie voor “contactloos betalen”.
Als u toch een kaart wenst met de functie “contactloos betalen” kunt u dit aanvragen:
- via de MOBILEbanking app: Menu > Instellingen > Mijn kaarten > Selecteer de kaart > Contactloze kaart > Kaart vervangen
- via PCbanking: Rekeningen en kaarten > Mijn kaarten > Beheer > Selecteer kaart > Contactloze kaart > Kaart vervangen
- via onze klantendienst op het nummer 02 278 50 32 (van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u30 tot 18u en op zaterdag van 9u tot 13u).
Let op : de vervanging van een kaart voor de vervaldatum is betalend (zie tarievenlijst)