FAQ
Vragen en antwoorden
Heb je een specifieke vraag over een product of dienst? We hebben een lijst samengesteld met de meest gestelde vragen.

Vragen per thema

Vragen en antwoorden over dit onderwerp

Kan ik de functie voor “contactloos betalen” activeren/deactiveren?

Ja. U kan dit gemakkelijk (de)activeren

  • via de MOBILEbanking app: Menu > Instellingen > Mijn kaarten > Selecteer de kaart > Contactloze kaart > (De)activeren 
  • via PCbanking: Rekeningen en kaarten Mijn kaarten > Beheer > Selecteer kaart > Contactloze kaart > (De)activeren
  • via onze klantendienst op het nummer 02 278 50 32 (van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u30 tot 18u en op zaterdag van 9u tot 13u).

Indien gewenst kunt u later op dezelfde manier uw kaart opnieuw activeren voor contactloze betalingen.

Geeft dit een antwoord op uw vraag?