
Vragen en antwoorden
Heb je een specifieke vraag over een product of dienst? We hebben een lijst samengesteld met de meest gestelde vragen.
Vragen per thema

Zichtrekeningen
Openen en afsluiten
Saldo en verrichtingen
Spaarrekening
Kaarten
Bankkaart
Mastercard met kredietlijn
Mastercard zonder kredietlijn
Rekeninguittreksels

Codes en identificatie
Saldo en verrichtingen

Vragen en antwoorden over dit onderwerp
Wat is de functie “Scan & Betaal”?
Met de "Scan & Betaal" functie kunt u een overschrijving uitvoeren via de MOBILEbanking-app door de informatie op het overschrijvingsformulier te scannen. Deze informatie informatie (zoals rekeningnummer, naam en adres van de begunstigde, bedrag, mededeling, enz.) wordt automatisch ingelezen in het overdrachtsgedeelte van uw applicatie. Het enige dat u hoeft te doen, is de gescande gegevens controleren, deze indien nodig aanpassen en uw transactie bevestigen voor betaling zoals u gewoonlijk doet.