
Vragen en antwoorden
Heb je een specifieke vraag over een product of dienst? We hebben een lijst samengesteld met de meest gestelde vragen.
Vragen per thema

Zichtrekeningen
Openen en afsluiten
Saldo en verrichtingen
Spaarrekening
Kaarten
Bankkaart
Mastercard met kredietlijn
Mastercard zonder kredietlijn
Rekeninguittreksels

Codes en identificatie
Saldo en verrichtingen

Vragen en antwoorden over dit onderwerp
Hoe kan ik de optie “Mijn meldingen” activeren/deactiveren in mijn MOBILEbanking app?
Activeren: kies in de MOBILEbanking app voor smartphone via het menu ‘Meer’ - rechtsonderaan de app - de optie « Mijn meldingen » en schuif de knop « mijn meldingen activeren » naar rechts. Kies vervolgens per rekening de melding die u wenst te krijgen.
Deactiveren: kies in de MOBILEbanking app voor smartphone via het menu ‘Meer’ - rechtsonderaan de app - de optie « Mijn meldingen » en schuif de blauwe knop « mijn meldingen activeren » naar links. De meldingen zijn nu gedeactiveerd.
Deactiveren: kies in de MOBILEbanking app voor smartphone via het menu ‘Meer’ - rechtsonderaan de app - de optie « Mijn meldingen » en schuif de blauwe knop « mijn meldingen activeren » naar links. De meldingen zijn nu gedeactiveerd.