
Vragen en antwoorden
Heb je een specifieke vraag over een product of dienst? We hebben een lijst samengesteld met de meest gestelde vragen.
Vragen per thema

Zichtrekeningen
Openen en afsluiten
Saldo en verrichtingen
Spaarrekening
Kaarten
Bankkaart
Mastercard met kredietlijn
Mastercard zonder kredietlijn
Rekeninguittreksels

Codes en identificatie
Saldo en verrichtingen

Vragen en antwoorden over dit onderwerp
Wat is het verschil tussen deactiveren van de kaart via PC/MOBILEbanking en de kaart blokkeren via Card Stop?
Bij twijfel kunt u tijdelijk uw kaart deactiveren via PC/MOBILEbanking. Als u uw kaart deactiveert via PC/MOBILEbanking, kunt u geen Bancontact-betalingen meer doen of geld opnemen bij distributeurs. Uw toegang tot PCbanking en MOBILEbanking blijft echter actief. U kan dus nog steeds verrichtingen doen via uw PC- of MOBILEbanking.
Card Stop dient om uw kaart volledig te blokkeren in geval van verlies of diefstal. Als u uw kaart laat blokkeren wordt naast uw kaart ook het inloggen tot PCbanking geblokkeerd. Houd er rekening mee dat de toegang tot MOBILEbanking wel actief blijft. Als u denkt dat dit een potentieel risico kan zijn, neem dan snel contact op met onze Klantendienst op 02/278 50 32 om te vragen om de toegang tot MOBILEbanking te blokkeren.
Deze service is de klok rond bereikbaar via de MOBILEbanking app (gratis) of per telefoon op het nummer 078 170 170. Eens uw kaart geblokkeerd is, ontvangt u binnen de 10 werkdagen een nieuwe bankkaart op het adres waar u officieel geregistreerd bent.
Card Stop dient om uw kaart volledig te blokkeren in geval van verlies of diefstal. Als u uw kaart laat blokkeren wordt naast uw kaart ook het inloggen tot PCbanking geblokkeerd. Houd er rekening mee dat de toegang tot MOBILEbanking wel actief blijft. Als u denkt dat dit een potentieel risico kan zijn, neem dan snel contact op met onze Klantendienst op 02/278 50 32 om te vragen om de toegang tot MOBILEbanking te blokkeren.
Deze service is de klok rond bereikbaar via de MOBILEbanking app (gratis) of per telefoon op het nummer 078 170 170. Eens uw kaart geblokkeerd is, ontvangt u binnen de 10 werkdagen een nieuwe bankkaart op het adres waar u officieel geregistreerd bent.