
Vragen en antwoorden
Heb je een specifieke vraag over een product of dienst? We hebben een lijst samengesteld met de meest gestelde vragen.
Vragen per thema

Zichtrekeningen
Openen en afsluiten
Saldo en verrichtingen
Spaarrekening
Kaarten
Bankkaart
Mastercard met kredietlijn
Mastercard zonder kredietlijn
Rekeninguittreksels

Codes en identificatie
Saldo en verrichtingen

Vragen en antwoorden over dit onderwerp
Heb je je PIN code 3x verkeerd ingegeven en ben je geblokkeerd?
Zet het aantal pogingen op je kaart terug op nul in je MOBILEbanking app (via het menu ‘Meer’ > Mijn kaarten > hier selecteer je je kaart > PIN-code beheer) en je kan opnieuw je PIN code ingeven OF neem contact op met onze Klantendienst om je te deblokkeren op 022/012345 (maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u30 tot 18u en op zaterdag van 9u tot 13u).