
Vragen en antwoorden
Heb je een specifieke vraag over een product of dienst? We hebben een lijst samengesteld met de meest gestelde vragen.
Vragen per thema

Zichtrekeningen
Openen en afsluiten
Saldo en verrichtingen
Spaarrekening
Kaarten
Bankkaart
Mastercard met kredietlijn
Mastercard zonder kredietlijn
Rekeninguittreksels

Codes en identificatie
Saldo en verrichtingen

Vragen en antwoorden over dit onderwerp
Hoe wijzig ik mijn wachtwoord in MOBILEbanking?
Om het wachtwoord van uw MOBILEbanking-account te wijzigen, tikt u op “Aanmelden” op het inlogscherm van de MOBILEbanking app. Daar klikt u onderaan op "Uw 6-cijferige code vergeten?".
U hebt een kaart & kaartlezer.
Identificeer uzelf met uw kaartlezer en uw bankkaart.
Kies een nieuwe geheime code en bevestig ze. U kan meteen inloggen met uw nieuwe code.
Hebt u geen kaartlezer?
Ga dan langs in het postkantoor om een eenmalige code aan te vragen. Met deze code (die slechts 24u geldig is) kunt u 1 keer inloggen op MOBILEbanking. Open de MOBILEbanking app, klik op “Paswoord vergeten” en selecteer vervolgens de button ""Eenmalig wachtwoord"". Voer het eenmalig wachtwoord in. Kies vervolgens een nieuwe geheime code en bevestig ze. U kan voortaan inloggen met deze nieuwe, zelf gekozen code.
U hebt een kaart & kaartlezer.
Identificeer uzelf met uw kaartlezer en uw bankkaart.
Kies een nieuwe geheime code en bevestig ze. U kan meteen inloggen met uw nieuwe code.
Hebt u geen kaartlezer?
Ga dan langs in het postkantoor om een eenmalige code aan te vragen. Met deze code (die slechts 24u geldig is) kunt u 1 keer inloggen op MOBILEbanking. Open de MOBILEbanking app, klik op “Paswoord vergeten” en selecteer vervolgens de button ""Eenmalig wachtwoord"". Voer het eenmalig wachtwoord in. Kies vervolgens een nieuwe geheime code en bevestig ze. U kan voortaan inloggen met deze nieuwe, zelf gekozen code.