Bankkaart

Uw rekening altijd op zak

Met uw bankkaart is alles mogelijk, zoveel is duidelijk! Aankopen doen in de winkel en online, geld afhalen aan geldautomaten, toegang tot SELFbanking en PCbanking

De bpost bank bankkaart: veiligheid en gemak

Overal veilig geld afhalen en betalen

In België en in Europa geld afhalen aan geldautomaten en betalen in winkels. Overal ter wereld betalen in webwinkels.

Inbegrepen bij onze 3 zichtrekeningen

Kaart inbegrepen bij Rekening bpost bank, Rekening@bpostbank en de Jongerenrekening.

Voor alle andere rekeningen wordt €12 per jaar aangerekend.

Contactloos betalen

U hoeft uw bankkaart niet meer in de betaalterminal te steken. U betaalt contactloos in één beweging door uw smartphone vlakbij de betaalterminal te houden. Of u scant een QR-code die op de betaalterminal verschijnt of aan de kassa hangt.

24u/24 en 7d/7 comfortabele toegang tot PCbanking en SELFbanking

De kaart is uw sleutel, 100% veilig dankzij uw geheime code.



Een rekening openen bij bpost bank: heel eenvoudig

Iedereen is uniek. Daarom hebben we verschillende formules van rekeningen en manieren om ze te openen. U kiest naargelang uw voorkeuren, gewoontes en tijdsindeling.

Maak een afspraak met het kantoor van uw keuze

U kunt een rekening openen aan het loket.

Indien u wenst, kunt u ook een afspraak maken met een van onze experts.


Kies de rekening die het best bij u past

Aan u om na te gaan of u zelf alles online wilt beheren of liever geniet van een maximale dienstverlening met de mogelijkheid om indien nodig een beroep te doen op onze medewerkers.


Activeer uw kaart en ontvang al het nodige

Naast uw kaart ontvangt u ook een kaartlezer en een abonnement voor PCbanking en MOBILEbanking om uw financiën veilig te beheren vanop uw pc, uw smartphone of uw tablet. (behalve voor de Postchequerekening)


​​​​​​​


Kaart verloren, gestolen of geblokkeerd in een geldautomaat?

Bel meteen Card Stop op 070/344.344 (0.30 euro/min) om uw kaart te laten blokkeren. Card Stop is 24u/24,7d/7 bereikbaar.

U moet de volgende info meedelen:
- u bent klant bij bpost bank
- het nummer van de zichtrekening waaraan de kaart is gelinkt en het volledige kaartnummer of bij gebrek daaraan
- uw persoonlijke gegevens (naam, voornaam, geboortedatum, postcode). 

Bewaar het nummer van Card Stop in uw gsm, zo heeft u het steeds bij de hand.

Doe binnen de 24 uur aangifte bij de lokale politie. Zij stellen een proces-verbaal op waarvan u een kopie moet vragen.

Automatische vervanging: eens uw kaart geblokkeerd is, zal uw nieuwe kaart binnen de twee weken naar huis geleverd  worden.

Raadpleeg de vaak gestelde vragen aan Card Stop over het blokkeren van een debetkaart.

Opgelet, u wordt doorverwezen naar Card Stop

({{notCtrl.model.notifications.length}}):


Uw projecten beginnen hier

Contact

Hebt u vragen of een suggestie? Neem ​​​​​​​gerust contact op met ons. 

Suggesties

Bij bpost bank doen we elke dag ons best om u producten en diensten aan te bieden die bij u passen. Heeft u een suggestie? Aarzel niet: zo helpt u ons om de kwaliteit van onze diensten te verbeteren.

Klachten

Hebt u een klacht?


Andere manieren om contact met ons op te nemen

Onze financiële experten nemen de tijd om uw vragen te beantwoorden. 

Telefonisch

Bel 02/278.50.32 

Met uw financieel expert

Vind een kantoor in uw buurt