Steun voor de getroffenen

van het noodweer van juli



bpost bank is er voor haar klanten een getroffenen: herinnering van enkele praktische steunmaatregelen voor de slachtoffers

We weten dat het een moeilijke periode is voor alle slachtoffers van het noodweer in juli en we willen u ons diepste medeleven betuigen in deze moeilijke omstandigheden. We willen u ook laten weten dat we klaarstaan om u te helpen, met meer dan alleen woorden. Hieronder vindt u de maatregelen waarop u kunt rekenen als u deze zomer getroffen bent door de uitzonderlijke weersomstandigheden.

Sinds de overstromingen zijn we op zoek gegaan naar manieren om de bevolking en onze klanten zo goed mogelijk te helpen. We zetten al onze middelen in om tegemoet te komen aan de behoeften van de getroffenen die zelf slachtoffer zijn geworden of afhangen van een postkantoor dat door de waterschade nog niet heropend is.




Al onze kanalen staan voor u klaar

Al onze verschillende kanalen staan tot uw beschikking om al uw vragen te beantwoorden. Meer dan ooit stellen wij alles in het werk om de continuïteit van onze diensten te garanderen en ervoor te zorgen dat getroffen burgers er gebruik van kunnen maken.

Via de postkantoren ​​​​​​​

Vind het dichtstbijzijnde postkantoor.

Onze digitale oplossingen​​​​​​​

Hou uw bank 24/24 op zak met onze MOBILEbanking-app

Onze Klantendienst​​​​​​​

Onze Klantendienst is bereikbaar op het nummer 022/012345, van maandag tot vrijdag van 9 tot 12.30 uur en van 13.30 tot 18 uur en op zaterdag van 9 tot 13 uur.




Informatie over de getroffen kantoren en oplossingen

Als uw woning niet al te sterk heeft geleden onder de overstromingen, maar uw vertrouwde postkantoor nog niet open is of moeilijk bereikbaar blijft, dan verwelkomen wij u graag in een ander postkantoor.

Ook voor uw betalingen kunt u op ons rekenen! Al onze middelen blijven tot uw beschikking staan. U kunt uw papieren overschrijvingen deponeren in elk postkantoor of postpunt, in de daartoe bestemde blauwe brievenbus, of een van onze SELFbanks gebruiken in de kantoren die daarover beschikken.



Wij vervangen gratis uw kaarten en documenten

Bovendien bezorgen wij u bij verlies of beschadiging van uw documenten gratis duplicaten van uw attesten en rekeninguittreksels. Ook uw bankkaarten of kaartlezer die door het water zijn meegesleurd of beschadigd, vervangen we snel. U kunt tot eind 2021 gebruik maken van al deze diensten, uiteraard gratis.

Om het dichtstbijzijnde operationele postkantoor te vinden, kunt u de specifieke webpagina van bpost raadplegen (https://www.bpost.be/nl/bpost-vinden) of bellen naar onze Klantendienst op het nummer 022/012345.

({{notCtrl.model.notifications.length}}):


Uw projecten beginnen hier

Contact

Hebt u een vraag? Raadpleeg de meest gestelde vragen of stel ons uw vraag.

Suggesties

Bij bpost bank doen we elke dag ons best om u producten en diensten aan te bieden die bij u passen. Heeft u een suggestie? Aarzel niet: zo helpt u ons om de kwaliteit van onze diensten te verbeteren.

Klachten

Hebt u een klacht?


Andere manieren om contact met ons op te nemen

Onze financiële experten nemen de tijd om uw vragen te beantwoorden. 

Telefonisch

Bel 02/278.50.32 

Met uw financieel expert