Scan & Betaal

Voor wie tijd wil winnen

Met de app volstaat het om het document te scannen met het fototoestel van uw smartphone. Alle gegevens, zelfs de mededeling, worden perfect gelezen. Maar u kunt ze indien gewenst aanpassen. Snel en veilig. 



Hoe werkt het?

Vanaf nu kan u uw papieren overschrijvingsformulieren betalen door deze gewoon te scannen via de optie “Scan en betaal” van uw MOBILEbanking-app Smartphone en tablet. 
Naam en adres van de begunstigde, het IBAN-rekeningnummer, het bedrag en de gestructureerde mededeling worden ingelezen. Na controle en eventuele aanpassing van de gegevens, kan u de overschrijving bevestigen voor betaling. Klaar is kees! Gedaan met papieren overschrijvingsformulieren manueel te betalen!
​​​​​​​​​​​​​​

Open de app

Ga naar de MOBILEbanking-app  via uw smartphone of tablet. 

Ga naar de optie « Scan en betaal »

De drie mogelijkheden zijn:
​​​​​​​- via het menu van de app
- door in het hoofdscherm op uw rekening naar links te swipen
- via de knop " Beheer mijn rekening" in één van uw rekeningen

Scan uw overschrijving

Dankzij het fotoapparaat van uw smartphone kan u de overschrijving scannen. 

Controleer de informatie en pas aan indien nodig. 



Hoe een overschrijving scannen?

De MOBILEbanking app van bpost bank is zó eenvoudig dat zelfs een kind het kan uitleggen. 
Hier legt Elsa je klaar en duidelijk uit hoe je een overschrijving doet via de MOBILEbanking app door simpelweg een foto te nemen van de roze strook van uw overschrijving.



Wat concreet te doen? Uitgerust zijn!

Controle krijgen over uw bankleven is eenvoudig, installeer de app op uw smartphone en/of uw tablet. 

Om meer functies op de MOBILEbanking-app te ontdekken, klik hier.

({{notCtrl.model.notifications.length}}):


Uw projecten beginnen hier

Contact

Hebt u een vraag? Raadpleeg de meest gestelde vragen of stel ons uw vraag.

Suggesties

Bij bpost bank doen we elke dag ons best om u producten en diensten aan te bieden die bij u passen. Heeft u een suggestie? Aarzel niet: zo helpt u ons om de kwaliteit van onze diensten te verbeteren.

Klachten

Hebt u een klacht?


Andere manieren om contact met ons op te nemen

Onze financiële experten nemen de tijd om uw vragen te beantwoorden. 

Telefonisch

Bel 02/278.50.32 

Met uw financieel expert