Mijn meldingen

Voor wie geïnformeerd wil blijven 

«Ben ik eindelijk betaald?». «Heeft mijn broer me zijn deel van de vakantie betaald?»… Wilt u in bepaalde gevallen in real time gewaarschuwd worden zonder uw rekening te moeten raadplegen? Deze app doet het voor u. Naargelang wat u geprogrammeerd hebt, ontvangt u een melding op uw smartphone. Per rekening kunt u 3 gebeurtenissen vastleggen. Eenvoudig en geruststellend.



Hoe krijgt u toegang tot de optie "Mijn meldingen" in de app?

1. Eenmaal u verbonden bent met uw MOBILEbanking app, selecteert u bij de parameters «Mijn kaarten».

2. Activeer of desactiveer de meldingen door de cursor naar rechts of naar links te verplaatsen.

3. Eens de meldingen geactiveerd zijn, kiest u de rekening(en) waarvoor u automatische meldingen wenst te activeren.

Wanneer uw saldo onder een vooraf vastgelegde drempel gaat.


Het is waardevol om zeker te zijn dat uw rekening nooit lager zakt dan u zelf bepaald hebt. 

Wanneer u een hoger bedrag ontvangt dan een ingestelde drempel.


Het is nuttig om te weten als u een belangrijk bedrag hebt ontvangen: loon, zakgeld, terugbetaling van het ziekenfonds, verzekering, enz.

Wanneer u een bedrag ontvangt van een specifieke rekening.


​​​​​​​Het is praktisch om onmiddellijk verwittigd te worden als iemand zijn schulden heeft terugbetaald, als uw huurder zijn huur heeft gestort, enz.

U kan kiezen uit drie type gebeurtenissen om via een automatische melding gewaarschuwd te worden.

U kan elke melding rechtstreeks op de app toevoegen of verwijderen.



En nu concreet, wat doen? Installeer de app!

Het is heel eenvoudig om voortaan verwittigd te worden voor wat belangrijk is voor u: installeer de app op uw smartphone. 

Om meer functies op de MOBILEbanking-app te ontdekken, klik hier.

({{notCtrl.model.notifications.length}}):


Uw projecten beginnen hier

Contact

Hebt u een vraag? Raadpleeg de meest gestelde vragen of stel ons uw vraag.

Suggesties

Bij bpost bank doen we elke dag ons best om u producten en diensten aan te bieden die bij u passen. Heeft u een suggestie? Aarzel niet: zo helpt u ons om de kwaliteit van onze diensten te verbeteren.

Klachten

Hebt u een klacht?


Andere manieren om contact met ons op te nemen

Onze financiële experten nemen de tijd om uw vragen te beantwoorden. 

Telefonisch

Bel 02/278.50.32 

Met uw financieel expert