Mijn kaarten

Voor wie de controle wil behouden

Wilt u voor uw bankzaken graag de controle behouden en alles zelf regelen? Dan is deze nieuwe functionaliteit er voor u. U beheert 3 items op uw smartphone of tablet: de gebruiksparameters van uw kaart, het gebruik van de kaart in het buitenland en een betaaloptie. Eenvoudig, snel, doeltreffend.



Hoe krijgt u toegang tot de optie "Mijn kaarten" in de app?

1. Eenmaal u verbonden bent met uw MOBILEbanking app, selecteert u bij de parameters «Mijn kaarten».

2. Selecteer de kaart waarvoor u een actie wilt uitvoeren (zie hierna).

3. Kies de actie die u voor deze kaart wilt uitvoeren.



Wat concreet te doen? Uitgerust zijn!

Controle krijgen over uw bankleven is eenvoudig, installeer de app op uw smartphone en/of uw tablet. 



Hoe krijgt u toegang tot de optie "Mijn kaarten" op de computer?

1. Eenmaal u verbonden bent met PCbanking, klikt u in het menu bovenaan op «Rekeningen & Kaarten».

2. Selecteer de kaart waarvoor u een actie wilt uitvoeren (zie hierna).

3. Kies de actie die u voor deze kaart wilt uitvoeren.

Klik hier om toegang te krijgen tot uw PCbanking. 



De verschillende opties

Uw kaart in het buitenland

Reist u veel? In bepaalde landen hebt u misschien uw kaart nodig, in andere niet. Aan u om dit te beheren zoals u het wenst.


U kan haar activeren of desactiveren in functie van 2 criteria:

- de regio waarin de kaart gebruikt wordt (3 regio’s mogelijk: Europa, USA, rest van de wereld)
- de duur van het gebruik.

De optie «Zonder contact»

Dankzij deze technologie kunt u in handelszaken betalen door uw kaart in de buurt van een terminal te houden. U kiest ervoor deze functie al dan niet te gebruiken.


U kunt deze optie gemakkelijk activeren of desactiveren in één eenvoudige handeling.

Wanneer de optie geactiveerd is, kunt u transacties van maximaal 25 € uitvoeren met een vaste veiligheidslimiet van 50 €. Boven dat bedrag wordt uw code gevraagd.

Het gebruik van uw kaart

Verkiest u dat uw kaart geblokkeerd wordt uit voorzichtigheid of in bepaalde omstandigheden? Aan u om te beslissen wanneer.


​​​​​​​U kunt het gebruik naar wens activeren of desactiveren.

- U kunt uw gedesactiveerde kaart niet meer gebruiken voor betalingen of voor het afdrukken van rekeninguittreksels aan een toestel. 
- U heeft wel nog toegang via PC en met MOBILEbanking.

Om meer functies op de MOBILEbanking-app te ontdekken, klik hier.

({{notCtrl.model.notifications.length}}):


Uw projecten beginnen hier

Contact

Hebt u een vraag? Raadpleeg de meest gestelde vragen of stel ons uw vraag.

Suggesties

Bij bpost bank doen we elke dag ons best om u producten en diensten aan te bieden die bij u passen. Heeft u een suggestie? Aarzel niet: zo helpt u ons om de kwaliteit van onze diensten te verbeteren.

Klachten

Hebt u een klacht?


Andere manieren om contact met ons op te nemen

Onze financiële experten nemen de tijd om uw vragen te beantwoorden. 

Telefonisch

Bel 02/278.50.32 

Met uw financieel expert