Mijn kaarten

Voor wie de controle wil behouden

Wilt u voor uw bankzaken graag de controle behouden en alles zelf regelen? Dan is deze nieuwe functionaliteit er voor u. U beheert 3 items op uw smartphone of tablet: de gebruiksparameters van uw kaart, het gebruik van de kaart in het buitenland en een betaaloptie. Eenvoudig, snel, doeltreffend.



Hoe krijgt u toegang tot de optie "Mijn kaarten" in de app?

1. Eenmaal u verbonden bent met uw MOBILEbanking app, selecteert u bij de parameters «Mijn kaarten».

2. Selecteer de kaart waarvoor u een actie wilt uitvoeren (zie hierna).

3. Kies de actie die u voor deze kaart wilt uitvoeren.



Kaart tijdelijk deactiveren

De MOBILEbanking app van bpost bank is zó eenvoudig dat zelfs een kind het kan uitleggen. Hier legt Elsa je klaar en duidelijk uit hoe je jouw bankkaart tijdelijk kan blokkeren, wanneer je even bent vergeten waar je ze gelegd hebt bijvoorbeeld.



Wat concreet te doen? Uitgerust zijn!

Controle krijgen over uw bankleven is eenvoudig, installeer de app op uw smartphone en/of uw tablet. 



Hoe krijgt u toegang tot de optie "Mijn kaarten" op de computer?

1. Eenmaal u verbonden bent met PCbanking, klikt u in het menu bovenaan op «Rekeningen & Kaarten».

2. Selecteer de kaart waarvoor u een actie wilt uitvoeren (zie hierna).

3. Kies de actie die u voor deze kaart wilt uitvoeren.

Klik hier om toegang te krijgen tot uw PCbanking. 



De verschillende opties

Uw kaart in het buitenland

Reist u veel? In bepaalde landen hebt u misschien uw kaart nodig, in andere niet. Aan u om dit te beheren zoals u het wenst.


U kan haar activeren of desactiveren in functie van 2 criteria:

- de regio waarin de kaart gebruikt wordt (3 regio’s mogelijk: Europa, USA, rest van de wereld)
- de duur van het gebruik.

De optie «Zonder contact»

Dankzij deze technologie kunt u in handelszaken betalen door uw kaart in de buurt van een terminal te houden. U kiest ervoor deze functie al dan niet te gebruiken.


U kunt deze optie gemakkelijk activeren of desactiveren in één eenvoudige handeling.

Wanneer de optie geactiveerd is, kunt u transacties van maximaal 25 € uitvoeren met een vaste veiligheidslimiet van 50 €. Boven dat bedrag wordt uw code gevraagd.

Het gebruik van uw kaart

Verkiest u dat uw kaart geblokkeerd wordt uit voorzichtigheid of in bepaalde omstandigheden? Aan u om te beslissen wanneer.


​​​​​​​U kunt het gebruik naar wens activeren of desactiveren.

- U kunt uw gedesactiveerde kaart niet meer gebruiken voor betalingen of voor het afdrukken van rekeninguittreksels aan een toestel. 
- U heeft wel nog toegang via PC en met MOBILEbanking.

Om meer functies op de MOBILEbanking-app te ontdekken, klik hier.

({{notCtrl.model.notifications.length}}):


Uw projecten beginnen hier

Contact

Hebt u een vraag? Raadpleeg de meest gestelde vragen of stel ons uw vraag.

Suggesties

Bij bpost bank doen we elke dag ons best om u producten en diensten aan te bieden die bij u passen. Heeft u een suggestie? Aarzel niet: zo helpt u ons om de kwaliteit van onze diensten te verbeteren.

Klachten

Hebt u een klacht?


Andere manieren om contact met ons op te nemen

Onze financiële experten nemen de tijd om uw vragen te beantwoorden. 

Telefonisch

Bel 02/278.50.32 

Met uw financieel expert