
Mijn kaarten
Voor wie de controle wil behouden
Wilt u voor uw bankzaken graag de controle behouden en alles zelf regelen? Dan is deze nieuwe functionaliteit er voor u. U beheert 3 items op uw smartphone of tablet: de gebruiksparameters van uw kaart, het gebruik van de kaart in het buitenland en een betaaloptie. Eenvoudig, snel, doeltreffend.
Hoe krijgt u toegang tot de optie "Mijn kaarten" in de app?

1. Eenmaal u verbonden bent met uw MOBILEbanking app, selecteert u bij de parameters «Mijn kaarten».

2. Selecteer de kaart waarvoor u een actie wilt uitvoeren (zie hierna).

3. Kies de actie die u voor deze kaart wilt uitvoeren.
Wat concreet te doen? Uitgerust zijn!
Controle krijgen over uw bankleven is eenvoudig, installeer de app op uw smartphone en/of uw tablet.


Hoe krijgt u toegang tot de optie "Mijn kaarten" op de computer?

1. Eenmaal u verbonden bent met PCbanking, klikt u in het menu bovenaan op «Rekeningen & Kaarten».

2. Selecteer de kaart waarvoor u een actie wilt uitvoeren (zie hierna).

3. Kies de actie die u voor deze kaart wilt uitvoeren.
Klik hier om toegang te krijgen tot uw PCbanking.
De verschillende opties

Uw kaart in het buitenland
Reist u veel? In bepaalde landen hebt u misschien uw kaart nodig, in andere niet. Aan u om dit te beheren zoals u het wenst.
U kan haar activeren of desactiveren in functie van 2 criteria:
- de regio waarin de kaart gebruikt wordt (3 regio’s mogelijk: Europa, USA, rest van de wereld)
- de duur van het gebruik.

De optie «contactloos»
Dankzij deze technologie kunt u in handelszaken betalen door uw kaart in de buurt van een terminal te houden. U kiest ervoor deze functie al dan niet te gebruiken.
U kunt deze optie gemakkelijk activeren of desactiveren in één eenvoudige handeling.
Wanneer de optie geactiveerd is, kunt u transacties van maximaal € 50 uitvoeren met een vaste veiligheidslimiet van € 100. Boven dat bedrag wordt uw code gevraagd.

Het gebruik van uw kaart
Verkiest u dat uw kaart geblokkeerd wordt uit voorzichtigheid of in bepaalde omstandigheden? Aan u om te beslissen wanneer.
U kunt het gebruik naar wens activeren of desactiveren.
- U kunt uw gedesactiveerde kaart niet meer gebruiken voor betalingen of voor het afdrukken van rekeninguittreksels aan een toestel.
- U heeft wel nog toegang via PC en met MOBILEbanking.
Om meer functies op de MOBILEbanking-app te ontdekken, klik hier.
({{notCtrl.model.notifications.length}}):
Uw projecten beginnen hier
Contact
Hebt u een vraag? Raadpleeg de meest gestelde vragen of stel ons uw vraag.
Suggesties
Bij bpost bank doen we elke dag ons best om u producten en diensten aan te bieden die bij u passen. Heeft u een suggestie? Aarzel niet: zo helpt u ons om de kwaliteit van onze diensten te verbeteren.
Klachten
Hebt u een klacht?
Andere manieren om contact met ons op te nemen
Onze financiële experten nemen de tijd om uw vragen te beantwoorden.
Telefonisch
Bel 02/278.50.32
Met uw financieel expert
Vind een kantoor in uw buurt