MOBILEbanking

Nieuwe functionaliteiten

Mijn meldingen

U wordt automatisch op uw smartphone gewaarschuwd  zodra een bepaalde gebeurtenis plaatsvindt. 

Scan & Betaal

Gedaan met manuele betalingen van papieren overschrijvingen! Met de app volstaat het het document te scannen met het fototoestel van uw smartphone. Alle gegevens, zelfs de mededeling, worden perfect gelezen. Snel en veilig. 

Mijn kaarten

Wilt u voor uw bankzaken graag de controle behouden en alles zelf regelen? Dan is deze nieuwe functionaliteit er voor u.

Als de hele wereld mobiel wordt, spreekt het voor zich dat ook uw bank mobiel is. Een heel groot deel van uw bankleven ligt aan de toppen van uw vingers via uw smartphone of uw tablet. Waar en wanneer u het wenst.



MOBILEbanking activeren

De MOBILEbanking app van bpost bank is zó eenvoudig dat zelfs een kind het kan uitleggen. Hier legt Elsa je klaar en duidelijk uit hoe je de MOBILEbanking app kan activeren.

Gratis abonnement

Bij uw b.comfort rekening , uw b.compact rekening of uw b.young rekening.​​​​​​​

Uw smartphone of tablet wordt een bankkantoor

24u/24 en 7d/7

Compatibel met iOS en Android.

Eenvoudig in gebruik en volledig beveiligd

Enkel u kent uw paswoord.

Voor uw belangrijke verrichtingen

Uw saldo raadplegen, overschrijven, begunstigden beheren…

MOBILEbanking, de meest moderne, praktische en veilige manier om uw bankzaken te doen. Eens u het geprobeerd heeft, wilt u niet meer zonder.



De dagelijkse praktijk

Dankzij de gratis app MOBILEbanking ligt uw bank binnen handbereik. Altijd en overal.

24u/24, 7d/7

Koop online op zondag of ’s avonds… Heel praktisch !

In realtime

Liefde op het eerste gezicht in een winkel? Raadpleeg onmiddellijk uw saldo.

Overal

Doe uw overschrijvingen, waar u ook bent. Zo spaart u heel wat tijd uit!



MOBILEbanking in detail


Kies de app die overeenkomt met het besturingssysteem van uw smartphone of tablet: iOS of Android.

Android Smartphone

Android Tablet  

iOS Smartphone

iOS Tablet


- Heeft u reeds een PCbanking abonnement? Houd dan uw abonnementsnummer, uw kaart en uw kaartlezer bij de hand
- Heeft u geen PCbanking abonnement? 
> Ga langs bij uw kantoor. U ontvangt er een abonneenummer en een paswoord dat 24 uur geldig is. 


U heeft altijd en overal in alle veiligheid toegang tot uw rekeningen.

Wat kan ik allemaal doen met mijn MOBILEbanking?

Voortaan kan u overschrijvingen doen door uw papieren overschrijvingsformulieren te scannen via de optie “Scan en betaal” ​​​​​​​van uw MOBILEbanking-app Smartphone en tablet.
​​​​​​​De naam van de begunstigde, het IBAN-rekeningnummer, het bedrag, en de gestructureerde mededeling kunnen ingelezen worden. Na controle en eventuele aanpassing van de gegevens, kan u de overschrijving bevestigen voor betaling.

Uw MOBILEbanking is nu ook toegankelijk via uw digitale vingerafdruk*.
Neem uw smartphone bij de hand, open de MOBILEbanking app, stel uw vingerafdruk in op uw toestel. Klaar is kees! U bent vanaf nu identificeerbaar en u kan inloggen in alle veiligheid!

* Minimum Android 6.0 en iOS 9 en voor alle smartphones die voorzien zijn van een digitale vingerafdruk

Vanaf nu kan u uw kaarten activeren/deactiveren voor het buitenland, u kan de optie contactloos betalen activeren/deactiveren én u kan uw kaarten tijdelijk activeren/deactiveren. U kan deze nieuwe dienst terugvinden in de instellingen van uw app.

Voortaan kan u alerts/meldingen programmeren voor uw zichtrekeningen.                 

Mogelijke meldingen:                                    
-          Ik wil een melding als mijn saldo lager is dan een bepaald bedrag. -          Ik wil een melding als ik een bedrag ontvang dat hoger is dan een bepaald bedrag. 
-          Ik wil een melding als ik een bedrag ontvang van een bewaarde begunstigde of een specifiek rekeningnummer.

({{notCtrl.model.notifications.length}}):


Uw projecten beginnen hier

Contact

Hebt u een vraag? Raadpleeg de meest gestelde vragen of stel ons uw vraag.

Suggesties

Bij bpost bank doen we elke dag ons best om u producten en diensten aan te bieden die bij u passen. Heeft u een suggestie? Aarzel niet: zo helpt u ons om de kwaliteit van onze diensten te verbeteren.

Klachten

Hebt u een klacht?


Andere manieren om contact met ons op te nemen

Onze financiële experten nemen de tijd om uw vragen te beantwoorden. 

Telefonisch

Bel 02/278.50.32 

Met uw financieel expert