Migratie

Welkom op het nieuw digitaal platform

De technologie blijft alsmaar evolueren om u het leven gemakkelijker te maken. Ook bij bpost bank streven we ernaar om u de modernste tools aan te bieden om uw bankverrichtingen beter te helpen beheren.
bpost bank zal daarom eind dit jaar haar PCbanking, MOBILEbanking en website bpostbank.be vernieuwen.
Maar wees gerust, eenvoud staat nog altijd voorop! Geen plotse veranderingen maar een zachte overschakeling. 

Vanaf 28 september beginnen we ook de eerste klanten over te zetten naar de nieuwe PCbanking. Door de omschakeling van enerzijds de publieke website, en anderzijds de eerste golf klanten naar het nieuwe platform, kan tussen woensdag 27 en donderdag 28 september de huidige PCbanking en MOBILEbanking mogelijks tijdelijk onderhevig zijn aan storingen. We raden u daarom aan om uw overschrijvingen al zoveel mogelijk op voorhand in te voeren (eventueel met memodatum), om ongemakken te vermijden.

In voorbereiding van de omschakeling naar het nieuwe systeem, hebben we al op woensdag 6 september al de begunstigden van uw huidige PCbanking toegevoegd aan uw MOBILEbanking. Als u aanpassingen doet aan de begunstigdenlijst in PCbanking, zullen die wijzigingen voortaan ook automatisch aangepast worden in uw MOBILEbanking.

We informeren u persoonlijk

U zult persoonlijk en via verschillende communicatiekanalen op de hoogte worden gehouden van de periode waarin u migreert naar de nieuwe tools.

PCbanking

Persoonlijke berichten via uw PCbanking, 10 dagen voor de datum waarop wij uw abonnement omschakelen naar deze nieuwe versie.

Website

Regelmatig bijgewerkte informatie op de website bpostbank.be .

MOBILEbanking

Berichten via uw MOBILEbanking (pop-up bij het opstarten van uw app).

Contact

Onze klantendienst waar u terechtkunt met uw vragen.



We helpen u stap voor stap

Deze sectie werd speciaal ontworpen om u te begeleiden tijdens de migratie naar de nieuwe tools. U vindt er de meest recente informatie voor een vlotte omschakeling:



Vragen en antwoorden

Om u zo goed mogelijk te begeleiden en u zo snel mogelijk te helpen, hebben we een antwoord geformuleerd op de meest gestelde vragen. Hopelijk vindt u er alle nodige informatie die u zoekt.

Onze klantendienst beantwoordt graag uw vragen op het nummer 022/012345.

({{notCtrl.model.notifications.length}}):


Uw projecten beginnen hier

Contact

Hebt u vragen of een suggestie? Neem ​​​​​​​gerust contact op met ons. 

Suggesties

Bij bpost bank doen we elke dag ons best om u producten en diensten aan te bieden die bij u passen. Heeft u een suggestie? Aarzel niet: zo helpt u ons om de kwaliteit van onze diensten te verbeteren.

Klachten

Hebt u een klacht?


Andere manieren om contact met ons op te nemen

Onze financiële experten nemen de tijd om uw vragen te beantwoorden. 

Telefonisch

Bel 022/012345 

Met uw financieel expert

Vind een kantoor in uw buurt