Een grote verandering in uw leven, een onverwachte uitgave of een droom die eindelijk werkelijkheid wordt? Wat u ook nodig hebt of van plan bent, bpost bank staat voor u klaar. Met een luisterend oor en advies. Helder, eenvoudig en toegankelijk, zoals altijd.

Let op, geld lenen kost ook geld



Een kredietkaart waarmee het klikt.

Met de bpost bank Mastercard betaal je makkelijk en snel, ook online. Het kan niet anders dan klikken dus. Bovendien kan u hem ook volledig online aanvragen in enkele clicks.

Nieuw betalingsuitstel lening op afbetaling in het kader van de Covid-19 crisis 

Nadat het opnieuw mogelijk werd gemaakt om betalingsuitstel voor hypothecair krediet aan te vragen in de eerste maanden van 2021, is het nu ook opnieuw mogelijk betalingsuitstel aan te vragen voor consumentenkredieten.
Consumenten kunnen betalingsuitstel aanvragen vanaf 1 februari tot en met eind maart 2021. Dit voor een periode van maximum 3 maanden. Het betalingsuitstel kan maximaal tot eind juni lopen. Het betalingsuitstel heeft zowel betrekking op kapitaal als interesten.
Meer info vindt u op de website van Febelfin
U kan uw aanvraag indien via deze site. 

Uitstel nulstelling kasfaciliteit

Omwille van de Coronacrisis, is er tijdelijk een mogelijkheid tot uitstel van nulstelling (het opnieuw naar 0 brengen van de rekening) van de kredietopening (geoorloofde debetstand op rekening terugbetaalbaar op 3 maanden) voor klanten die beschikken over een kasfaciliteit (mogelijkheid tot negatief saldo) op hun rekening, wanneer zij in problemen komen door het Coronavirus. Meer info vindt u op onze speciale pagina



Hoe uw lening op maat aanvragen? Heel eenvoudig.

Iedereen is uniek. Daarom hebben we verschillende mogelijkheden om uw lening aan te vragen. U kiest naargelang uw voorkeuren, gewoontes en tijdsindeling. Doe eerst vrijblijvend een simulatie. 

Via uw computer of smartphone, in alle rust. Zonder u te moeten verplaatsen.

Bel naar 02/278.50.39, van maandag tot vrijdag van 8u tot 19u. En zelfs op zaterdag van 8u30 tot 16u30.

Om uw lening in een bpost kantoor aan te vragen, neemt u best een afspraak met uw financieel expert en gaat u langs in uw dichtstbijzijnd kantoor. Uw financieel expert geeft u raad en advies bij het nemen van de juiste lening.

Noteer dat de persoonsgegevens die u via het telefonisch gesprek zal meedelen, zullen verwerkt worden door bpost bank, NV, Markiesstraat 1 bus 2 te 1000 Brussel, met het oog op de analyse van uw kredietaanvraag waarbij gebruik wordt gemaakt van een geautomatiseerd beslissingsproces. In dit proces wordt rekening gehouden met uw solvabiliteit en terugbetalingscapaciteit. In deze contekst kunnen uw gegevens eveneens overgemaakt worden aan Atradius ICP zodat deze kan bepalen of de Bank kan genieten van een kredietverzekering en, zo ja, om deze verzekering te kunnen beheren. Zowel bpost bank als Atradius ICP kunnen de Centrale voor de Kredieten aan Particulieren raadplegen. Klik hier voor meer informatie over de verwerking en de beveiliging van uw persoonsgegevens alsook over uw rechten en hun uitvoeringsmodaliteiten. 

({{notCtrl.model.notifications.length}}):


Uw projecten beginnen hier

Contact

Hebt u een vraag? Raadpleeg de meest gestelde vragen of stel ons uw vraag.

Suggesties

Bij bpost bank doen we elke dag ons best om u producten en diensten aan te bieden die bij u passen. Heeft u een suggestie? Aarzel niet: zo helpt u ons om de kwaliteit van onze diensten te verbeteren.

Klachten

Hebt u een klacht?


Andere manieren om contact met ons op te nemen

Onze financiële experten nemen de tijd om uw vragen te beantwoorden. 

Telefonisch

Bel 02/278.50.32 

Met uw financieel expert