Klachten
Quisque vulputate faucibus lorem sed viverra. Quisque lacinia justo ut velit varius, rutrum maximus tortor condimentum. Nam quis gravida nisl. Nam mi ex, facilisis sit amet diam ut, venenatis sollicitudin orci.
Donec a turpis neque. Integer quis risus sit amet eros fringilla malesuada. Pellentesque lacus mauris, placerat in erat et, condimentum convallis ex. Fusce turpis quam, imperdiet at ultricies scelerisque, eleifend sed magna. Maecenas molestie vel lectus at maximus. Integer varius libero in tellus pharetra facilisis ac sit amet metus. Quisque vulputate faucibus lorem sed viverra.

Hoe een klacht indienen?
Donec a turpis neque. Integer quis risus sit amet eros fringilla malesuada. Pellentesque lacus mauris, placerat in erat et, condimentum convallis ex. Fusce turpis quam, imperdiet at ultricies scelerisque, eleifend sed magna. Maecenas molestie vel lectus at maximus. Integer varius libero in tellus pharetra facilisis ac sit amet metus. Quisque vulputate faucibus lorem sed viverra. Quisque lacinia justo ut velit varius, rutrum maximus tortor condimentum. Nam quis gravida nisl. Nam mi ex, facilisis sit amet diam ut, venenatis sollicitudin orci.

  • Via uw postkantoor
  • Via de klantendienst
  • Bent u niet tevreden met de voorgestelde oplossing?

In uw postkantoor vindt u altijd een medewerker die luistert en tijd voor u maakt.
De financieel expert van uw postkantoor kent u het best.

We raden u aan om eerst met hem of haar contact op te nemen. In de meeste gevallen kunnen problemen onmiddellijk ter plaatse worden opgelost.

Maak een afspraak in een kantoor naar keuze op het nummer 02 278 50 32.

Kunt u niet naar een postkantoor gaan of contact opnemen met een financieel expert, dan kunt u altijd nog onze Klantendienst contacteren. Zij zullen uw vraag overmaken aan de bevoegde dienst, die ze zo snel mogelijk zal behandelen om u een oplossing voor te stellen.

Telefonisch
Onze Klantendienst is telefonisch bereikbaar op het nummer 02 278 50 32, van maandag tot vrijdag van 9 tot 12.30 uur en van 13.30 tot 18 uur, en op zaterdag van 9 tot 13 uur.

Online
U kunt ons ook contacteren via ons contactformulier hieronder.

Heeft u een antwoord gekregen van het postkantoor of de Klantendienst, maar voldoet de voorgestelde oplossing niet?

Mogelijkheid 1: de dienst Customer Services van bpost bank
Als u niet tevreden bent met de voorgestelde oplossing, dan kunt u schriftelijk contact opnemen met de dienst Customer Services. Die zal uw klacht zo snel mogelijk behandelen op basis van de beschrijving die u hebt bezorgd.

U kunt contact opnemen met Customer Services via het contactformulier hieronder of per post:
           bpost bank
           Customer Services
           Markiesstraat 1 bus 2
           1000 Brussel

Mogelijkheid 2: de ombudsdiensten voor de financiële - en verzekeringssector
Bent u niet tevreden met de oplossing die onze Customer Services u voorstelt? Dan kunt u contact opnemen met de bemiddelingsdiensten van de financiële en verzekeringssector. 
Opgelet, u kunt daar pas terecht nadat u een antwoord hebt gekregen van Customer Services van bpost bank of als u al meer dan een maand op hun antwoord wacht.

Voor klachten over bankproducten kunt u contact opnemen met de Ombudsdienst voor financiële diensten (Ombudsfin), op het volgende adres:
           North Gate II
           Koning Albert II-laan 8 bus 2
           1000 Brussel
           Tel.: 02 545 77 70
           e-mail: ombudsman@ombudsfin.be
           website: https://www.ombfin.be/

Voor klachten over verzekeringsproducten kunt u contact opnemen met de Ombudsman van de Verzekeringen, op het volgende adres:
           Ombudsman van de Verzekeringen
           de Meeûssquare 35 
           1000 Brussel
           Tel.: 02 547 58 71
           Fax: 02 547 59 75
           e-mail: info@ombudsman.as 
           website: http://www.ombudsman.as/

Klachten over betalingsdiensten kunnen ook worden ingediend bij de FOD Economie, KMO, Algemene Directie Economische Inspectie, per brief naar North Gate II, Koning Albert II-laan 16, 1000 Brussel, telefonisch op het nummer 02 277 54 84 of per e-mail naar eco.inspec.fo@economie.fgov.be of via het onlineformulier op hun website www.economie.fgov.be.

Betreft uw klacht als consument een onlineverkoop of -dienst?
U kunt het formulier gebruiken dat beschikbaar is op de website van het platform voor onlinegeschillenbeslechting van de Europese Unie.